BOŽSKÝ KOPEČEK – Zmrzlina stylově
Bez chemie, bez složek živočišného původu, čerstvá, s originálními příchutěmi a servírovaná ze stylových autíček. To je zmrzlina od Božského kopečku – brněnské značky zmrzliny, za kterou stojí majitel cukrárny Tutti Frutti Milan Blatný.
Začátky "na koleni"
První předchůdce zmrzliny z Božského kopečku vznikl Milanu Blatnému doslova pod rukama. „Začal jsem já, doma v kuchyni. První zmrzlina vznikla asi ve dvě ráno - višňová s čokoládou,” říká Milan Blatný. V průběhu několika let výroba zmrzliny Božského kopečku narostla na menší zmrzlinovou továrnu. Ta je kompletně vybavena technologiemi Frigomat od CESKU, a to od pasterů až po zmrzlinové stroje, které jim umožňují dělat zmrzlinu podle jejich představ.
„Zmrzlina splňuje moje extrémně přísné požadavky a představy, jak to má vypadat. Jsem maximálně spokojen a jsem rád, že jsme se na spolupráci domluvili s CESKEM.”
Zmrzlinou jsou zásobovány jak cukrárny, tak autíčka, která se pro brněnskou značku stala poznávacím znamením.
Ikonická prezentace díky autíčkům
Jak prezentovat zmrzlinu originálně a stylově? Božský kopeček vsadil na atraktivní tuk-tuk autíčka Food Mobile od značky Teknè Italia, která rovněž najdete v nabídce CESKu. Díky takovému mobilnímu stánku je možné nabízet zmrzlinu takřka kdekoliv a kdykoliv. V tuk-tuk autíčku naleznete až 10 vaniček na zmrzlinu, LED osvětlení, polyuretanovou izolaci a aktivní glykolové chlazení, které uchovává zmrzlinu dokonale mraženou. Stánek má navíc zcela nezávislý provoz až 12 hodin, v rámci kterého hravě zvládá zajistit chlazení, tekoucí vodu na oplach kleští, umyvadlo, či osvětlení.
„S CESKEM řešíme i nákup a potažmo financování našich autíček a veškerý servis – záruční, pozáruční a jakékoliv poradenství.”
První barevné autíčko plné lahodné zmrzliny vyslal Božský kopeček do ulic v roce 2016 a dnes má v zásobě takových autíček hned šest. A sázka na tento způsob prezentace se vyplácí – autíčka jsou totiž snadno zapamatovatelná, mají atraktivní barevné provedení a každý kolemjdoucí si jich na první pohled všimne.
Autíčky ale prezentace Božského kopečku nekončí - stylové webové stránky cukrárny Milana Blatného Tutti Frutti mluví za vše. Zde si můžete prohlédnout všechna místa, kde si na zmrzlině od Božského kopečku pochutnáte.
Že se tento přístup k budování značky Božskému kopečku vyplácí dokazuje i velké množství hashtagů #bozskykopecek neboli zmínek na sociální síti Instagram, kde se pod jejich hashtagem nasbíralo již téměř 2 500 fotek.
To nejlepší ze zmrzliny
Božský kopeček zaujme nejen svou prezentací, ale také unikátní nabídkou. Jejich zmrzlina je totiž veganská a nenajdete v ní navíc žádnou chemii. Mléčné výrobky – tedy mléko a smetanu, nahrazují v Božském kopečku sójovým a kokosovým mlékem. Nejenom, že v této brněnské zmrzlině nenarazíte na složky živočišného původu, ale ani na nepřírodní emulgátory, barviva, či konzervanty. Originální jsou u Božského kopečku také příchutě - v nabídce naleznete zmrzlinu avokádovou, opunciovou, jahodu s thajskou bazalkou, mrkev s kardamomem nebo například čokoládovou s chilli.