Aktualita
Vánoční otevírací doba 2024
Vážení zákazníci, upozorňujeme, že během vánočních svátků máme upravenou otevírací dobu.
Sdělení před uzavřením kupní smlouvy pro spotřebitele
V souladu s ust. § 1820 z.č. 89/2012 Sb. Občanského zákoníku vám jako spotřebiteli před tím, že učiníte závaznou objednávku, sdělujeme následují informace:
- Provozovatelem internetového obchodu, kde si objednáváte zboží je
CESK, s.r.o.
se sídlem Příkop 836/6, Zábrdovice, 602 00 Brno,
společnost zapsaná u Krajského soudu v Brně, oddíl C vl. č.: 122964,
IČ 25569465,
DIČ:CZ25569465
tel.kontakt: +420 511 189 990
e-mail: info@cesk.cz
provozovna: Jarní 1058/44i, 614 00 Brno – Maloměřice - Údaje o hlavních vlastnostech zboží, které si objednáváte, naleznete na stránkách našeho e-shopu, po kliknutí na název daného výrobku. Jestliže si nejste jistí, zda se výrobek hodí pro vámi požadovaný účel či vám některá informace chybí, doporučujeme vám, abyste nás kontaktoval/a, vaše dotazy rádi zodpovíme.
- Celková cena, způsob dodání zboží, způsob platby za zboží, náklady na dodání a náklady spojené s platbou jsou uvedeny v nákupním košíku v části Souhrn. Žádné další platby vám již účtovány nebudou.
- Čas dodání objednaného zboží vám bude sdělen v Potvrzení objednávky.
- Jestliže si koupíte zboží, které je propojeno se službou digitálního obsahu, údaje o této skutečnosti, údaje o funkčnosti digitální služby, její kompatibilitě a interoperabilitě naleznete na našem e-shopu u příslušného výrobku. Postup pro stažení digitálního obsahu je uveden u příslušného výrobku na našem e-shopu a/nebo je uveden v návodu, který obdržíte spolu s výrobkem.
- Stížnost naší společnosti můžete podat písemně či e-mailem. Do stížnosti prosím uveďte důvod stížnost, případně nárok, který prostřednictvím stížnosti uplatňujete a zejména vaše kontaktní údaje. Vámi zaslanou stížností se bude zabývat pověřený zaměstnanec naší společnosti, který vám nejpozději do 30 dnů od doručení stížnosti zašle písemnou informaci o tom, jak jsme vaši stížnost vyřídili a jak jsme posoudili nároky, které jste ve stížnosti uplatnil/a.
- Veškeré informace o odstoupení spotřebitele od uzavřené kupní smlouvy najdete v Poučení o odstoupení od smlouvy pro spotřebitele.
- Informace o vašich právech v případě, že zboží bude vadné, naleznete v našich Obchodních podmínkách pro prodej zboží v e-shopu zde.
- Informace o existenci a podmínkách záruky za jakost jsou uvedeny u příslušného zboží v e-shopu a naleznete je i v záručním listě, který je přiložen ke zboží a/nebo ho lze stáhnout u příslušného zboží na našem e-shopu.
- Veškeré informace o poprodejním servisu a jeho podmínkách jsou uvedena na webových stránkách https://www.cesk.cz/servis/.
- Se stížností se mimo naši společnost můžete obrátit na příslušný živnostenský úřad, na Úřad pro ochranu osobních údajů nebo na Českou obchodní inspekci.
- Jako spotřebitel jste oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení svého spotřebitelského sporu. Subjektem oprávněným pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce. Bližší informace k mimosoudnímu řešení sporu či podání návrhu lze získat na adrese:
Česká obchodní inspekce, Štěpánská 15120 00 Praha 2
https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Pro mimosoudní řešení svého spotřebitelského sporu můžete využít Evropskou platformu pro řešení spotřebitelských sporů on-line přístupnou na této adrese:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show
Toto Sdělení před uzavřením kupní smlouvy pro spotřebitele je určeno pro uzavírání kupních smluv, prostřednictvím e-shopu na webových stránkách CESKu https://www.cesk.cz/e-shop/.
Toto Sdělení je platné a účinné pro všechny kupní smlouvy uzavřené se spotřebiteli od 6.1.2023.