Jak přežít krizi? Zveme Vás na webináře, kde shrneme vše podstatné
Situace v oboru je nyní velmi těžká a dotkne se každého z nás. Proto jsme se v CESKu rozhodli poskytnout vám souhrn nejdůležitějších informací jak zvládnout současnou krizi. Připravili jsme webináře na aktuální témata, u kterých věříme, že vám v této situaci pomohou.
Pokud máte zájem o záznam webináře, který již proběhl, napište nám na poradna@cesk.cz. Připravili jsme pro Vás také přehled opatření souvisejících s koronavirem a seznam tipů jak se připravit na letošní sezónu.
Webinář: Jak chránit podnikání před nečekanými událostmi?
JIŽ PROBĚHLO
Lektor: Miroslav Viška
Obsah webináře
- Správně vybrané pojištění může chránit naše podnikání před mnoha problémy. Pojištění cukrářských a malých gastro provozů ale může být velmi obtížné, protože některé věci mohou být standardně nepojistitelné (např. mobilní stánky). Ať už jde o únik vody, zkrat v elektronice nebo lidskou chybu, případné škody mohou dosahovat až stovek tisíc korun.
- Jak tedy pojistit mobilní prodejní stánek i s v nitřním vybavením? Jak vybrat správné pojištění? Co vše by mělo obsahovat a na co si dát pozor?
- Měli byste také dobře vědět co máte pojištěné (a co nemáte nebo je naopak ve výlukách). Jak se vyvarovat chybám v pojistné smlouvě? Na co si dávat pozor, aby pojišťovna bez problémů uhradila náhradu škody?
- Na webináři se můžete zeptat i na další otázky, které Vás trápí.
Miroslav Viška
Pojišťovnictví se věnuji již od roku 1997, kdy jsem začínal u holandské pojišťovny National Nederlanden. V roce 1999 jsem byl regionálním ředitelem makléřské pojišťovací společnost Angelus a vedl jsem její druhou nejúspěšnější pobočku v České republice. Od roku 2000 se věnuji pojišťování jako samostatný pojišťovací agent a od roku 2015 i jako pojišťovací makléř.
Mojí specializací je pojištění majetku a odpovědnosti podnikatelů a fyzických osob a pojištění vozidel. Pro klienty společnosti CESK vytvářím unikátní možnost pojištění cukrářských a malých gastro provozů.
Webinář: Očekávané změny v podnikání v roce 2020 - jak být připraven a nebýt překvapen?
Obsah webináře
- Rok 2020 rozhodně nebude jednoduchý, proto se společně podíváme na současnou situaci z různých pohledů. Jak držet provoz (alespoň v omezené míře), abyste udrželi příjmy? Jaké jsou možnosti snížení nákladů? Jak naplánovat cash-flow?
- Když už musíte mít zavřeno, jak využít čas? Krize je příležitost, proto investujte do budoucnosti. Společně si projdeme tipy na rozšíření sortimentu, jak dát o sobě vědět zákazníkům, jak zefektivnit výrobu i jak se připravit na restart.
- Letošní sezóna bude rozhodně úplně jiná a měnit se bude i chování zákazníků. Jak na to reagovat? Připravili jsme pro vás celou řadu doporučení, jak celou situaci zvládnout.
Informace jsme shrnuli v článku Jaká bude letošní sezóna a jak se na ni připravit?
Stanislav Zabadal
Stanislav umí řídit firmy. 20 let pracoval na vedoucích pozicích ve firmách o velikosti do 350 lidí, z toho 12 let na pozici ředitele.
Michal Černý
Webinář: Nejnovější informace v oblasti daní v souvislosti s aktuální situací
Obsah webináře
- Na webináři se bude zabývat opatřeními vlády v souvislosti s koronavirem – projdeme si opatření, která se vztahují pro OSVČ i pro podnikatele, možnosti půjček pro podnikatele a opatření ohledně veškerých výdajů.
- Projdeme si informace GFŘ pro daňové poplatníky i aktualizované pokyny GFŘ ohledně promíjení pokut a daní v souvislosti s koronavirem.
- Podíváme se i na změny v zákoně o DPH platné od 1. 5. 2020 – novou skupinu služeb s 10% sazbou DPH a přeřazení některého zboží do 10% sazby jako součást novely EET. Projdeme si i aktuální informace ke změnám v sazbách daní.
Informace jsme pro Vás shrnuli do přehledu opatření souvisejících s koronavirem.