Jakou zmrzlinou letos oslovíte své zákazníky?
Pomalu ale jistě se blíží letní sezóna a to znamená jediné – plánování a příprava novinek, kterými potěšíte své zákazníky. Jestli vám dochází inspirace a potřebujete nabrat nový dech, nemusíte se bát – připravili jsme si pro vás přehled cukrářských a zmrzlinářských trendů, kterými se můžete inspirovat.
Točená nebo raději fresh?
Nejprodávanější klasika
Začneme oblíbenou stálicí – točenou zmrzlinou. Ta patří v ČR mezi úplně nejoblíbenější, neodmítne ji totiž 80 % Čechů. A oblíbená je i u výrobců. Hraje pro ni především snadná příprava i údržba a malá prostorová náročnost výrobníku, díky které je vhodná také pro stánkový prodej.
Pokud se do ní chcete pustit, nemusíte se ničeho obávat – pro její výrobu vám stačí zmrzlinový stroj a pár kýblů.
Tip: Stroj na točenou zmrzlinu FRIGOMAT KISS 3P POWER VE MIXER TOUCH představuje snadný způsob, jak vyrobit jemnou a lahodnou točenou zmrzlinu.
Vsaďte na čerstvost s fresh zmrzlinou
Kvalita a čerstvost surovin je v posledních letech to, co zákazníci vyhledávají. Odpověď na jejich požadavky představuje fresh zmrzlina – je vyráběná přímo před očima zákazníků a je mnohem nadýchanější než kopečková. Do směsi navíc můžete přidat i ořechy nebo kousky ovoce.
Tip: Pokud se chcete vrhnout do výroby fresh zmrzliny, je pro vás výrobník fresh zmrzliny Frigomat GX tou pravou volbou.
Trendy posledních let
V posledních letech si mohou zmrzlinu dopřát všichni její milovníci bez omezení. Trendům vévodí veganská zmrzlina, pro kterou se rozhodl například Božský kopeček. Místo kravského mléka si u nich vychutnáte zmrzlinu s mlékem sójovým či kokosovým.
Zmrzlina se dá vyrobit například i s alkoholem, bez laktózy, či ze surovin v BIO kvalitě a od lokálních dodavatelů. Svůj podnik také posunete o úroveň výš s vlastními kornouty.
Zkuste nové příchutě
Čokoláda či vanilka jsou sice klasiky, které nikoho neurazí, ale co kdybyste zkusili trochu experimentovat? Poslední dobou zákazníci rádi zkouší neobvyklé chutě a kombinace - třeba levandulová s borůvkou, kiwi s bazalkou či malina s kardamonem. Příkladem opravdu inovátorského přístupu je černá zmrzlina s černým kornoutem. Ač se může zdát, že si svým depresivním vzhledem oblibu nezíská, opak je pravdou.
Zmrzlinu můžete vyrábět buď z instantních směsí, kterých je na trhu široká nabídka, nebo přímo ze základních surovin. Pokud si směs vyrobíte sami, můžete tvořit své originální příchutě a kombinace, s kterými se určitě odlišíte.
Zmrzlina stokrát jinak aneb rozšiřte svůj sortiment
Pryč s kornoutem
Zmrzlinu už dávno nemusíte podávat jen v kornoutu. Existuje spousta dalších, kreativních možností, kterými své zákazníky (a především ty, kteří nemají kornouty rádi) zaujmete. Do nabídky můžete zařadit takzvané shakes (mix zmrzliny a mléka) nebo zdravý ovocný kelímek složený z vloček/granoly, ovoce a zmrzliny. Nezkazíte to určitě ani palačinkami či dalšími dezerty – velmi oblíbená je například zmrzlina v trdelníku. U dezertu nesmí chybět ani poctivá šlehačka. Ta pozvedne zákusek o kousek blíž k dokonalosti.
Tip: Lahodné šlehačky dosáhnete s výrobníkem šlehačky King.
Sendvič nebo lahodné nápoje
Další originální alternativou kornoutu je zmrzlinový sendvič – místo pečiva jednoduše použijete dvě makronky nebo cookies. A pokud cílíte na milovníky míchaných nápojů, bude zmrzlina skvěle chutnat s rumem, likérem, šampaňským a samozřejmě i oblíbenou kávou.
Tip:Pokud uvažujete o tom, že budete vyrábět zmrzlinu jako doplňkový sortiment ve své cukrárně, je pro vás vhodný kombinovaný cukrářský stroj a výrobník zmrzliny Frigomat Twin Chef.
Ovocné šťávy a ledové tříště
K teplým letním dnům neodmyslitelně patří ledové tříště. Dospělé zákazníky určitě nadchnete ledovou tříští s alkoholem. Nešlápnete vedle ani s tříští z čerstvého ovoce, k jejíž výrobě vám bude stačit šťáva vylisovaná z ovoce, případně voda, cukr a přírodní barvivo, díky kterým dosáhnete požadované barvy, konzistence a intenzity chuti.
Tip: Pusťte se do výroby ledové tříšti s některým z naší nabídky strojů.
Odliště se a zaujměte svým stylem
Pokud chcete zaujmout a nalákat zákazníky z okolí, vsaďte na prodejní auto. To představuje i ideální způsob, jak se odlišit od konkurence a zaujmout kolemjdoucí. Na tuk-tuk autíčka italské značky Teknè Italia vsadil i Božský kopeček, který si je nemůže vynachválit.
Tip: Chcete se také pyšnit stylovým stánkem či prodejním autem? Stačí si jen vybrat.
Popusťte uzdu své fantazii a kreativitě a zaujměte své zákazníky letos v létě něčím novým.