Originální prodej zmrzliny i za dob koronaviru. Vsaďte na autíčko od Teknè Italia
Hledáte způsob, jak odstartovat zmrzlinovou sezónu roku 2021 ve velkém stylu a zároveň se přizpůsobit koronavirovým opatřením? Italská značka Teknè Italia představuje originální řešení v podobě atraktivních tuk-tuk autíček, se kterými můžete podpořit okénkový prodej kopečkové zmrzliny, zviditelnit svou značku a oslovit více zákazníků. Přečtěte si, jak fungují a jak je s nimi spokojená brněnská značka Božský kopeček.
Češi na zmrzlinu nedají dopustit
Koronavirová pandemie změnila mnoho věcí, lásku Čechů k poctivé zmrzlině však nikoliv. Češi stále patří mezi největší milovníky zmrzliny v Evropě a ročně podle statistik spotřebují až 5 litrů na osobu. I když zůstávají podniky kvůli vládním restrikcím zavřené, existují způsoby, jak v létě dopřát Čechům osvěžující zmrzlinou. A italská firma Teknè Italia zná dokonalé řešení.
Originální tuk-tuk autíčko: rozšíření okénkového prodeje zmrzliny
Je to autíčko Food Mobile, které skvěle rozšíří okénkový prodej za dob koronaviru, podpoří marketing cukrárny a přitáhne zákazníky z širokého okolí. „Tuk-tuk“ autíčko disponuje až 10 vaničkami na zmrzlinu,LED osvětlením, polyuretanovou izolací a aktivním glykolovým chlazením, které uchová zmrzlinu dokonale mraženou. Kromě praktické výbavy, zmrzlináři ocení také jednoduché napájení na 230 V a 12 hodin provozu bez potřeby elektrického připojení.
Zmrzlináři si oblíbili s tuk-tuk autíčkem parkovat například v ZOO, zábavních parcích, na koupališti, ale také před obchodními domy nebo sportovními stadiony. Pokud počasí zrovna nepřeje, tak mohou autíčko jednoduše přeparkovat pod střechu obchodních center. Je to právě tato flexibilita, která dává zmrzlinářům velkou konkurenční výhodu.
TIP: Při koronavirových opatřeních lze tuk-tuk autíčko zaparkovat třeba do parku.
Inspirace u vyhlášené zmrzliny Božský kopeček
Italským trendem v podobě street prodeje zmrzliny se inspirovala také brněnská cukrárna Tutti Frutti a její majitel Milan Blatný, který je známý pro svou veganskou zmrzlinu Božský kopeček. V zásobě má hned šest Teknè Italia autíček.
„Máme několik vozů, s jedním už víceméně pravidelně stojíme před domem dětí v Lužánkách a postupně hledáme další místa. Díky početné komunitě našich fanoušků na Facebooku pak dáváme všem vědět, kde ten či onen den budeme zmrzlinu prodávat,“ říká Blatný.
Další výhodou je také snadná distribuce zmrzliny a nenáročný provoz. „Stojící autíčko vydrží v autonomním provozu minimálně dvanáct hodin, takže jej pak průběžně zásobujeme další zmrzlinou,“ doplňuje brněnský mistr zmrzlinář. Autíčko od Teknè Italia však přináší ještě jedno velké plus, a tím je dokonalá reklama.
Zmrzlinové auto zvýší povědomí o vašem brandu
V dnešní době firmy hledají různé způsoby, jak se odlišit od konkurence a přilákat více zákazníků. A právě autíčko Teknè Italia je nejen zpestření, ale také velkou atrakcí pro kolemjdoucí. Pojízdné zmrzlinové vozy mají atraktivní designové i barevné provedení, proto si jich každý chodec nepochybně všimne. Mimo to se jedná o skvělou marketingovou strategii, která přispěje k budování značky a podpoří prodej.
To potvrzuje také majitel autíček Milan Blatný: „Díky našim zmrzlinovým autíčkům a konceptu Božský kopeček jsme o sobě dali v Brně rychle vědět a naučili lidi rozeznávat kvalitní řemeslnou zmrzlinu od té, řekněme, obyčejné.“
Pokud už nyní plánujete přípravy na zmrzlinovou sezónu roku 2021, pak tuk-tuk autíčka od Teknè Italia by mohla být originální prodejní strategií, s níž můžete rozšířit okénkový prodej i v případě trvání koronavirových opatření.